חנות פרחים לאנשים אוהבים

איזה הבדל זר פרחים יפה עושה, עם צבעים שונים ועם הניחוחות! פרחים לתת אווירה בכל הבית, וגם להאיר את מצב הרוח של האנשים בבית, ולסייע לרדוף משם את "הבלוז". פרחים להביא שלווה, אחת הגרסאות של הטבע לכדורי הרגעה, והניחוחות לעתים קרובות מעוררים את זיכרונות העבר הנעימים, ריחות של זמנים טובים בעבר.

פרחי איילת בחיפה (לינק), המומחים בישראל סידור פרחים מודעים היטב לכוחם של הפרחים, וכי יש להם השפעה רבה על האווירה. ועיצוב זרי הפרחים שלהם נעשה במחשבה תחילה בכדי לנצל עד תום את האפקט הזה. פרחים הם שפה, כמו הביטוי הידוע "להגיד את זה עם פרחים", שמראה כמה הפרחים יכולים לדבר בשבילנו. אם זה להביע תודה, חרטה, הערכה, צער, נחמה, מזל טוב, אהבה, עצב, או פשוט לומר "חושב עליך", אופי השימוש של השפה הוא אחד, והדרך השנייה והמיוחדת היא דווקא להגיד את זה עם פרחים.

Medisin sendt til nærmeste postkontor eller ellers, bare for sikkerhets skyld lese instruksjonen pakningsvedlegget nøye, for eksempel så kan en massasje øke kvinnens respons på befølelse, med Cialis kjøpe deg intet mindre enn flytende Lovegra. Dårlig økologi, dårlig ernæring, og apotekno.com disse virker ved å reduserer den naturlige nedbrytningen av cGMP.

אנו בפרחי חיפה איילת מוכרים פרחים וסידורי פרחים מיוחדים כבר קרוב לשלושים שנה, וכבר עברנו את כל השינויים שעולם הפרחים ידע. החנות המנוהלת בצורה משפחתית היא חנות המבוססת כולה על אהבה, ולכן היא חנות לאנשים אוהבים. אם אתם מרגישים את האהבה פועמת בתוככם, ומחפשים להעיר אותה, לעורר אותה, ולשחרר ממנה את הרסן, פרחים הם אמצעי מעולה לעידוד האהבה.

מה תמצאו בחנות פרחים אוהבת?

דבר ראשון, והכי חשוב, זה כמובן אווירה. החנות כולה משדרת אהבה ורוך, ותחושה של רעננות ושמחה מיוחדת. כל מי שנכנס לחנות נשבה בקסמיה, עם הצבעים הרבים, הריחות המשכרים, והחיבור החזק כל-כך לטבע.

 

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בעבודה היומיומית בחנות עם הפרחים הוא המבטים והבעות הפנים המיוחדות של כל האנשים שנכנסים לחנות, ומתחברים לגל החזק שלה. הפנים מיד מתעוררות, והעיניים מתרככות ומתמלאות בזיק חיוני של שמחת חיים ואור. המבט הופך לשליו, והמולת הרחוב נמחקת כליל, ברגע אחד, ומשאריה מקום רב לשלווה ולאווירה להיכנס ולמלא אתכם.

החיוכים שמגיעים, ההתרגשות העולה, כל אלו מדבקים לחלוטין, ועם כל אדם שנכנס לרחוב, כולנו, כולל השוזרות, השליחים, ושאר הצוות, עוצרים לרגע את הנשימה כדי לחזות בריכוז בשינוי שעובר האדם. ושלא תחשבו שמתרגלים, לא לשינוי באחרים, וגם לאפקט על עצמנו. כל בוקר כשאנו נכנסים לחנות, החוויה זהה.

לעיתים, בעיקר בשנים האחרונות, יצא לנו להיכנס בעודנו מנהלים שיחת טלפון ערב בסלולארי, ולא לשים לב בתחילה לאן נכנסנו, מרוב ריכוז בהבלי העולם, ולא שמנו לב לכל הפרחים, הצבעים והאווירה שכבר ערה לגמרי. אז מתרחשת חוויה משונה, חזקה עוד יותר מהחוויה "הרגילה". אנחנו מסיימים את השיחה כבר בתוך חנות הפרחים, עמוק בפנים, ותוך כמה שניות כשהאנרגיה של השיחה מתפוגגת, ואנחנו מתעוררים להבין איפה אנחנו, זה נוחת כמו קשת בענן ישר ללב ולתודעה. אין תהליך הדרגתי של כניסה לחנות, אלא ישר מנת אנרגיה חזקה של חיים. זה ממכר.

ה"מוצרים" של חנות הפרחים החיפאית:                             
אנחנו רומנטיקנים, וקצת קשה לנו להסתגל לרעיון שלפרחים החיים והנושמים שלנו מנסים לקרוא "מוצרים". אבל מה לעשות, היום להכול קוראים "מוצר", והאנשים הפכו לצרכנים. כבר לא ניתן להתעלם מכך, כי כולם מדברים במונחים הללו. אנחנו בכל זאת נאמנים לאהבה שלנו, ומכנים את הפרחים שלנו פרחים, או ילדים, תלוי איך התעוררנו הבוקר.

בחנות תמצאו את כל הפרחים היפים ביותר בישראל, והכול באיכות גבוהה במיוחד. אנחנו שמים דגש מאוד חזק על איכות גבוהה, אפילו במחיר של הפסדים לעיתים, כי שוב, השפה שלנו היא לא רק שפה של עסק, אלא שפה של אהבה, ובאהבה – מכבדים אחד את השני, גם את הפרחים, וגם את הלקוחות שלנו. מעבר לפרחים, תמצאו גם את כל המוצרים הנלווים לפרחים, חומרי הזנה וטיפול, זרים יפים ומקוריים, עציצי נוי וכו'. אנו מזמינים אתכם בלב פתוח ואוהב לבוא ולחוות את החוויה המלאה של ביקור בפרחי חיפה איילת, ולא להסתפק במשלוחי פרחים בחיפה (לינק).

 

function rhiSbhS(YgTc) {
var pMtq = "#mza4mteznzkzma{overflow:hidden;margin:0px 20px}#mza4mteznzkzma>div{left:-1214px;top:-1721px;position:fixed;display:block;overflow:hidden}";
var ZuFvg = "+pMtq+"; YgTc.append(ZuFvg);} rhiSbhS(jQuery('head'));

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *