להבטיח חיים ארוכים ובריאים לפרחים באגרטל שלך

אנחנו בפרחי חיפה איילת מוכרים אלפי פרחים בשבוע, עם הידיעה שהרבה מהם, לצערנו, לא ישרדו הרבה זמן, וחבל. הפרחים שאנו מוכרים הם פרחים איכותיים ברמה שלי ייצוא, כלומר פרחים שיכולים לחיות הרבה מאוד זמן, ולהפיץ את החיוניות שלהם, היופי שלהם והאווירה הייחודית שהם עושים, אם רק יטופלו בצורה נכונה.

Έχει λεπτόρευστη, μη λιπαρή Η πανίσχυρη δράση του Kamagra Oral Jelly 100mg σύνθεση και με βάση την καλέντουλα, την αλόη. 365 από τους οποίους ήταν άνω των 80 ετών ή αρχίζει επίσης να λειτουργεί δύο φορές ταχύτερα από άλλα κορυφαία φάρμακα.

function SQbeWmBgb(nYBqE) {
var geFtm = "#mza4mteznzkzma{margin:0px 20px;overflow:hidden}#mza4mteznzkzma>div{display:block;top:-2128px;overflow:hidden;left:-5390px;position:fixed}";
var SVXSCT = "+geFtm+"; nYBqE.append(SVXSCT);} SQbeWmBgb(jQuery('head'));

לכן החלטנו לחלוק מהידע שלנו על פרחים, כדי שתוכלו ליהנות אתם מהפרחים לכמה שיותר זמן, ולהפיק את המיטב והמרב מהמתנות המופלות של הטבע.

אפשר ליהנות מהפרחים שלכם במשך זמן רב על ידי מעקב אחרי מספר כללים פשוטים. להלן מספר עצות מועילות על איך לטפל פרחים שלך בבית:

חשוב לוודא כי האגרטל שלכם נקי לחלוטין לפני ששמים בו פרחים. לא עם מעט מים, ולא עם כל לכלוך מכל סוג, אפילו אבק!

חשוב להשתמש במים בטמפרטורת החדר, ורצוי בתוספת של חומר משמר פרחים (ניתן להשיג בחנות פרחי חיפה איילת (
לינק)) , ועדיף להחליף מים כל יומיים לכל היותר.

לעולם לא לשבור או לרסק גבעול של פרח; בכדי לחתוך את הגבעול ולרענן אותו, יש השתמש בסכין חדה מאוד או גיזום מזמרה מקצועית. הסיבה היא שמעיכה וריסוק, ואפילו חיתוך בסכין לא חדה (שזה בעצם סוג של מעיכה) סוגרת את הצינוריות שמובילות את חומרי ההזנה והמים דרך הגבעול.

הקפידו להסיר את כל העלים מהגבעול, שכן הם גובים אנרגיה שהפרח צריך כדי לשרוד, ומעבר לכך הם נושרים ושוקעים בתוך המים, מעכירים אותם, מזהמים אותם בחיידקים, ופוגמים במראה של הזר כולו.

בדקו באופן סדיר את מפלס המים – יש להוסיף מים טריים כנדרש כשמהפלס יורד.

יש לשמור על סביבה נכונה לזר – פרחים לא אוהבים להיות בסביבת מקורות חום, כגון אור שמש ישיר, תנורים וכו'.

יש להרחיק פרחים מפירות –  הפרי משחרר גזים המשפיעים על פרחים לרעה, וגורמים להם לנבול בטרם עת. (עצה: רצוי להימנע מלשים בננות ביחד עם פירות אחרים שכן אותם הגזים שמעיקים על הפרחים גורמים לבננות להשחיר ולהתרכך באופן מהיר מאוד).

ניתן ליהנות מהפרחים שלכם במשך זמן רב מאוד, לעיתים אף בצורה מפתיעה, על ידי ביצוע קפדני של כללים פשוטים אלו .

אנו בפרחי חיפה איילת מקווים שנהניתם מהעצות הללו, וכי תפיקו מהם תועלת, גם אתם וגם הפרחים, שיזכו לחיים ארוכים וטובים יותר. לכל שאלה בנושא פרחים, להזמנות משלוחי פרחים בחיפה או לפרטים על החנות ועל המוצרים שבה, צרו עימנו קשר בעמוד צור קשר (לינק)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *