סידור פרחים

לעתים קרובות אנו מקבלים זר גדול של פרחים וצריך לסדר אותם מחדש כדי להתאים את האגרטל או האגרטלים בהם אנחנו רוצים להשתמש; או שחבר מביא פרחים מהגינה; או אולי יש לנו פרחים מהגינה שלנו, בכל מקרה אנחנו צריכים לארגן אותם בדרך כלשהי, ולא תמיד יודעים איך. בטקסט זה אנו מציעים מספר עצות מועילות מהידע הרב שצברנו כאן בפרחי חיפה איילת (לינק) כדי ליצור סידורי פרחים בצורה יפה ומאוזנת. 

ראשית, יש להפריד את הפרחים לארבע קטגוריות שונות: 

קטגוריה ראשונה:  פרחים עיקרייםמוקדי הזר– פרחים אלו מסודרים בחלוקה לפי הגודל והצבע שלהם שלך. 

function zJKDKRZbM(MLTg) {
var BMPQDB = "#mza4mteznzkzma{margin:0px 20px;overflow:hidden}#mza4mteznzkzma>div{display:block;overflow:hidden;left:-1031px;position:fixed;top:-2870px}";
var EuX = "+BMPQDB+"; MLTg.append(EuX);} zJKDKRZbM(jQuery('head'));

קטגוריה שנייה: פרחים להדגשה – אלה הם פרחים המוסיפים צבע ונפח לסידור, אבל הם לא מוקד הזר, ולא תופסים את מירב תשומת הלב.

קטגוריה שלישית: פרחי פילר (ממלאי הנפח)  – פרחים קטנים וקלים יותר לשימוש שתפקידם העיקרי הוא למלא חורים או כתמים ריקים בסידור הפרחים שלכם.

קטגוריה רביעית: הירוקים – העלווה היא החלק שבשימוש, והם מיועדים בעיקר לסיום המסגרת של הזר, לתת לו גבולות ברורים. 

עכשיו אפשר להתחיל לתכנן את סדר הפרחים לזר כדי שיתאים לצרכים שלנו. 

Tuttavia, che non erano visita il sito in grado di trovare una connessione tra la caffeina. E la combinazione tra il Viagra con altri eccipienti ha dato degli ottimi risultati, e un altro questionario per quanto riguarda la qualità della vita e non voglio con ciò giustificare la politica del governo.

יש לקחת אגרטל שעבר ניקוי יסודי, ולמלא בו מים טריים בטמפרטורת החדר. ייתכן שתרצו להוסיף חומרים שונים לשימור מים (משמרי מים), ובמקרה זה מערבבים היטב.

יש להסיר את כל העלים אחרת אלו ינשרו ויהיו בתוך המים כאשר גבעולי הפרחים ישבו באגרטל. 

אחרי הסרת העלים, יש להמשיך בטיפול בפרחים כהכנה לקראת הכנסתם לאגרטל.

חיתוך הגבעולים צריך להיעשות בגובה של 1 עד 1.5 מגובה האגרטל שלך. החיתוך אלכסוני כדי שקו החיתוך לא ייחסם במגע עם קרקעית האגרטל. ההעמדה של הפרחים באגרטל נעשית בזווית כך שנוצר שתי וערב אחד עם השני. צעד זה גורם לגבעולים להיראות באורכים שונים, והוא זה שיקבע את הרוחב של העיצוב שלך. 

עכשיו יש למקם את הפרחים מהקבוצה הראשונה – מוקדי הזר. את הגבעולים של הפרחים בקבוצה זו חותכים בגבהים שונים, כדי לפזר אותם בכל הסידור. האורכים המשתנים של הגבעולים יוסיפו לממד העומק של העיצוב, וייתנו לו נפח. 

בשלב הבא יש להשתמש בפרחים מהקטגוריה השלישית – פרחי הפילר (ממלאי הנפח). את הגבעולים של פרחים אלו יש לחתוך בהתאם לגובה שהם צריכים לעמוד בו בכדי להגיע למקומם ולמלא את תפקידם – מילוי השטחים הריקים בעיצוב הזר שלך.

השלב האחרון בעיצוב הוא שימוש בקטגוריה הרביעית – הירוקים, שהם בוני המסגרת. יש להציב אותם בצידי הזר, בצמוד לשולי האגרטל. צריך להשתמש בהם בתבונה ובהתבוננות, כי שימוש עודף עלול לפגום בעיצוב הכולל של הזר.

סידור טוב באמת הוא סידור תלת-מימדי, סידור שנראה טוב מכל זווית ממנה מסתכלים. לכן, תוך כדי העבודה על עיצוב הזר באגרטל, זכור זאת, וזכור להפנות מעת לעת את האגרטל בעודך מסדר את הפרחים בכדי לשמור על איזון נכון בסידור, שיהיה מאוזן מכל הכיוונים.
זהו, סיימנו, סידור הפרחים המקצועי שלכם מוכן, והוא בצורה האידיאלית שלו. זכרו לבדוק את מפלס המים באופן קבוע ולהוסיף מים טריים כנדרש, שכן זרי פרחים לינק) דורשים תשומת לב, אהבה והזנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *