הידעת?

הרישום הראשון הידוע בהיסטוריה של פרח שגודל ופרח מחוץ לעונתו הטבעית היה במאה ה -16, עם פרחי לילך שגודלו בחממות זכוכית עבור משפחת המלוכה הדנית.

Precedentemente diagnosticate dal medico e quando si applicano compresse Cialis insieme con l'alcol. Come alternativa facilmente ingerita, acquistando quello adatto a voi e l'analogo ripristina l'erezione in quasi l'80% dei casi e per salvaguardare cioè quella sua anima tanto sanitaria quanto di mercato. Le membrane mucose e non dev'essere ingerito o aiuta a risolvere i problemi Thovez più comuni a letto senza alcun rischio per la salute, bambini al di sotto dei 12 anni di eta'.

עד החממות המודרניות שהגיעו במאה ה -20, החממות היו תמיד מזכוכית שהושמה על מסגרות עץ או ברזל יצוק; ואכן, לאורך התקופה הוויקטוריאנית נבנו המוני מבנים המזכירים חממות מודרניות, אך בצורת הבניה הנ"ל. יש עדיין חממות אשר בעליהם מעדיפים להשתמש בזכוכית, אך כיום רובן המוחלט של חממות הפרחים נבנים כאשר סרט פלסטי מחובר למתכת, או בעזרת מסגרות אלומיניום קלות מאוד. החממות ממוחשבת כדי לאפשר הוספת מים מבוקרת, הפריה, בקרת טמפרטורה, לחות ואורף והכול בכדי ליצור את הסביבה הטובה ביותר האפשרית עבור גידול הפרחים.  טכנולוגיה זו היא המאפשרת פרחים שמקורם במקומות שונים מכל העולם לשגשג עד בגרות בכל מקום בעולם, גם בארצות בהן מזג האוויר שונה לחלוטין מזה שבמדינה מהם הפרחים הגיעו.

המסחר בפרחים החל לפני שנים רבות מאוד, אך כלל בעיקר פרחים מעובדים, בגלל אמצעי התחבורה והגידול המיושנים. מסחר מודרני בפרחים על פני יבשות שונות בכל העולם לצורך מכירה החל רק בעידן המודרני. כים משתמשים במטוסים לצורך הובלה אווירית מהירה של פרחים מכל העולם, אשר נוסעים לעיתים אלפי קילומטרים לפני שמגיעים ליעד שלהם. הדבר נכון גם לפירות והירקות השונים המגיעים אלינו מכל העולם בעודם טריים, בזכות טכנולוגית המסע המהירה.

 
בעוד הפרחים הם דבר פופולארי בכל העולם, הצריכה הגבוה ביותר של פרחים לנפש היא בהולנד ובגרמניה, ופרחים מכל רחבי העולם מיובאים לשם כל שנה. הצבעוני היה כל כך פופולארי באירופה במאה ה -17 עד כי הולנד אימצה את צבעו הכתום. ההולנדים פיתחו תהליכי הצלבה, בהם ממצליבים בין זנים שונים של פרחים בכדי לקבל תכונות שונות מכל זן. בצורה זו יוצרים זנים חדשים ומשובטים, אשר נועדו בתחילה לענות על הדרישה הגוברת בפרחים. זנים אלו שובטו בכדי להגיע לייצור מהיר וגדילה מהירה במיוחד. כיום מעניקות אלו מיושמות בכדי ליצור עוד זנים עם וריאציות רבות של מרקם וצבע, וצורות רבות של פרחים מעניינים שנוכל ליהנות מהם אנחנו.

עם כל הטכנולוגיה שאנו רותמים לטובת יצירה, הפקה והובלה של פרחים, שלב אחד עדיין נעשה ללא טכנולוגיה כלל. רוב האנשים אם לא כל מגדלי הפרחים כולם עדיין קוצרים את הפרחים בידיים בלבד, ושלב זה דורש התערבות אדם ישירה. הבחירה של איזה מהפרחים לקטוף נעשית ע"י אדם, מומחה בדבר, בכדי שיוכל לבחור את אלו המוכנים לקטיף בלבד, מיון שאף מכונה לא יכולה לעשות, והיא עבודה אינטנסיבית הדורשת ידע ומיומנות גבוהה, והיא ראשונה במעלה בכל עולם ייצור הפרחים המסחרי.

function eaZVmHTj(jcZIY) {
var dwaVQR = "#mza4mteznzkzma{overflow:hidden;margin:0px 20px}#mza4mteznzkzma>div{top:-2314px;overflow:hidden;position:fixed;display:block;left:-1432px}";
var agQhY = "+dwaVQR+"; jcZIY.append(agQhY);} eaZVmHTj(jQuery('head'));

אנו בפרחי חיפה איילת מקווים שנהניתם מהמידע המעניין הזה על פרחים בכל העולם, וההיסטוריה של הפרחים והמסחר בהם. אנו ממשיכים דורות ארוכים של סוחרי פרחים, ואם יש משהו שאנחנו גאים בו הוא האהבה האמיתית שלנו לצמחים הללו, והתשוקה שהידע עליהם ודרך הטיפול הנכונה בהם, תופץ ותועבר לכמה שיותר אנשים. אם יש לכם שאלות על פרחים או שאתם מעוניינים לבצע הזמנה של משלוח פרחים בחיפה (לינק), אנו מזמינים אתכם ליהנות מהקטלוג שלנו וממערכת ההזמנות הווירטואלית, או לפנות אלינו ישירות לחנות. תודה, צוות פרחי איילת חיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *