הזמנת משלוחי פרחים – מתי מזמינים, איך מזמינים ולאיזה אירוע?

פרחים הם מתנה מיוחדת שמתאימה לכל יום ולכל אירוע, ולכן ניתן לענות על השאלות שהוצגו במשפט אחד, קצר וקולע: "זרי פרחים מתאימים תמיד, בבחירה נבונה, ולכל אירוע – כי תמיד נעים לקבל זר פרחים!". ובכל זאת, אנו רוצים לפרט כמה אירועים בהם חשוב באמת לשלוח זר פרחים יפה, כדי שלא תפספסו.

החיים מלאים באירועים שונים, חלקם מרגשים וחלקים מרגשים יותר, ומעבר לכך שתמיד אפשר ליהנות מזר פרחים – כמה אירועים ממש מחייבים תרבותית שליחת זר רענן. להלן האירועים הללו, ואיזה זר מתאים.

משלוח פרחים ללידה:

משלוח פרחים ליולדת בחיפה או בניו-יורק, ביוון או בנפאל, לא משנה איפה אתם בארץ או בעולם, הוא מהלך של חובה. אם חברה טובה ילדה, קרובת משפחה, קולגה מהעבודה, ובכלל, ההתרגשות היא גדולה, והזרים לרוב גדולים גם כן. אם יש אירוע בו אתם רוצים לשלוח זר, זה ככל הנראה לרגל לידה. רוב חנויות הפרחים מוציאות

בחירת הזר הנכון ביותר יכולה להיות תלויה בפרטים רבים, אבל הזר הנכון הוא צבעוני, שמח ובהיר, זר גדול שמשדר שימחה והתרגשות. הימנעו מזרים לבנים או אדומים עזים. פרחים בצבעים אלו מתאימים לאירועים אחרים, אך ניתן להשתמש בפרחים בצבעים אלו משולבים בצורה חכמה בזר כדי להבליט את הצבעוניות והרבגוניות של הזר ליולדת. תוכלו לבחור את הזר המושלם ליולדת דרך קטלוג הפרחים של פרחי חיפה איילת (< — לינק!) שלנו, בו תמצאו מגוון זרים ייחודיים שנשזרים במיוחד לאירוע. לנוחיותכם, אנו מבצעים משלוחי פרחים לבית חולים (כולל משלוח פרחים לבית חולים רמב"ם, כרמל, פלימן, בני ציון, בי"ח אלישע ומרכז חורב)

זר פרחים רומנטי:

לרומנטיקה יש כללים, וההמלצה היא לעמוד בהם, ולא למתוח את הגבולות יותר מדי (רק מספיק כדי להיות מקוריים). אם אתם מחפשים לעורר תשוקה, אהבה וחיבה רבה, הבחירה בזר פרחים הייתה מאז ומעולם הדרך הנכונה. השילוב הנכון הוא ככל הנראה לא רק של פרחים בצבעים עזים, אלא שילוב מנצח חזק עוד יותר – פרחים ושוקולד.

בחירת הפרחים בזרי הרומנטי צריכה להיות בצבעים המתאימים, או במשפט אחד: "כל הצבעים – אדום." האדום העמוק והעז של השושן או הורד יוצר אווירה מיוחדת ורומנטית ומעביר מסר חד-משמעי, של רומנטיקה ותשוקה.

שילוב של זר פרחים אדום ומרשים עם מארז שוקולדים מפנקים מבטיח קבלת חיוך גדול, מבט אוהב, ורגשי חיבה עזים. בקטלוג הפרחים של פרחי חיפה איילת תוכלו לראות את מגוון הפרחים והזרים הרומנטיים ולבחור את זה ששבה את ליבכם.

זר לאירוע רשמי בעבודה:

אחד האתגרים הגדולים הוא בחירת מתנות וזרים לקולגות בעבודה, אנשים שהם מכרים, ואת חלקם אנו פוגשים באופן יומיומי, אך אנו לא חברים של ממש, לא נפגשים אחה"צ, או בשעות הפנאי. ובכל זאת, יש דרישה תרבותית וחברתית, ורצון אמיתי בכל זאת להראות הערכה ולהשתתף בשמחה של הקולגה.

אם אתם מארגנים את האירוע בעבודה, לא משנה מה הוא, או שאתם משתתפים בו, ותוהים איזה פרחים להביא, הדבר הראשון שיש לחשוב עליו הוא אופי המקום והאנשים. אם אתם מתלבטים, רוב הסיכויים הם שלא מדובר במקום קליל עם מינימום חוקים, אלא מקום עבודה מסודר עם היררכיה ברורה ונהלי עבודה.

באירועים רשמיים, הצבעים השולטים הם לרוב צבעי הכחול והתכלת. צבעים אלו מלווים אירועים רשמיים, ממשלתיים, ממלכתיים, ואירועים הקשורים בעבודה. אם אתם רוצים לגוון, אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו באופן ישיר, וליהנות מהניסיון העשיר של שוזרות הזרים בחנות פרחים חיפה איילת, כדי לצאת עם הזר המתאים ביותר לאירוע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *