איך לבחור זר פרחים?

מאז ומעולם היו זרי פרחים הבחירה האידיאלית לציון אירועים רבים, שמחים ועצובים כאחד. פרחים הם דרך מיוחדת ויפה להביע רגשות שונים, לתמוך, לרגש, לעודד, ואפילו להצחיק אחרים, והמגוון העצום של היופי הטבעי מאפשר לכל אחד למצוא דרך להביע את עצמו דרך פרחים.

הבחירה של זר הפרחים הנכון היא לא דבר פשוט במיוחד, ובעוד שאנשי המקצוע יודעים ברגע אחד איזה זר מתאים לאיזה אירוע, רוב האנשים רק יודעים כי נהוג להביא זרים, וכשהם נשאלים הם לא מוצאים את הידיים והרגליים שלהם בתחום.

לזלנו, ישנם סטנדרטים לזרי פרחים, ואומנם הסטנדרטים משתנים ממקום למקום בעולם, אך בעולם המערבי הם דומים, שכן הדמיון התרבותי בינינו לבין, נאמר, רוב האירופאים או האמריקאים, גדול במיוחד.

הסטנדרטים והקווים המנחים של הצבעים והעיצובים השונים מאפשרים לנו לקלוע למטרה, ולהביא את הזר הנכון בזמן הנכון. כדי שתוכלו לבחור בצורה חכמה יותר, ולהצליח בכל זאת לתמרן מעט בתוך הבחירה של בעל המקצוע בחנות הפרחים, ולהביע את עצמכם דרך הזר, נסביר איך בוחרים זר פרחים.

איזה זר פרחים מתאים לאיזה אירוע:

זר פרחים הנשלח לרגל יום נישואין אינו זהה לזר הנשלח לחגיגת הולדת הבן, ובטח שלא במהלך החיזור הראשוני. עיצובים שונים, גדלים שונים וצבעים שונים משדרים דברים שונים ומתאימים יותר לרגעים אלו או אחרים. ענף שזירת הזרים הוא תורה בפני עצמו, תורה בה השוזרות המיומנות של פרחי חיפה איילת העמיקו מאוד, ובמאמר זה ניתן טעימה מספקת לאירועים הגדולים של החיים.

אז איזה זר מתאים לכלה ביום חתונתה?

המנהג בו כלה מקושטת בזר פרחים יפהפה ביום חתונתה הוא מנהג הרווח ברוב חלקי העולם. בעבר במקומות שונים בעולם נהגו לקשט את הכלה בזרי פרחים שונים, מקומיים, אך כיום עם זמינותם הגבוהה של פרחים מכל קצוות תבל, תוכלו לקשט ולהתקשט בזרים חגיגיים לפי טעמכם האישי. בכל זאת, חתונה זו החגיגה שלכם.

את הזר מתאימים לכלה לפי קריטריונים שונים – תוך כדי שלוקחים בחשבון את התאמתו של הזר, שתופס את העין ומושך תשומת לב, לסביבה בה יערך האירוע. הדבר החשוב ביותר הוא ללא ספק טעמה האישי של הכלה, ויצירת זר מותאם לסגנון של הכלה. אם היא עונדת תכשיטים מעוטרים או צבעים נוספים, מוטב להתאים את פרחי זר הכלה לצבעים השולטים ולהימנע מיצירת עודף צבעים בעיניים.

גורם עיקרי נוסף הוא כאמור סביבת החתונה. אם הצבע השולט הוא הלבן האלגנטי, מוטב שהזר יכיל בעיקר פרחים לבנים או אדומים, כדי להשתלב יפה או לבלוט מאוד, בהתאם לרצון הכלה והמעצב. אם החתונה מתקיימת בחוץ, בחיק הטבע, והרקע הוא עצים של פרדס או חורשה, עדיף לבחור זר מפרחים רבים ומגוונים, במראה טבעי ונעים. אנו בפרחי איילת חיפה מתמחים בזרים לכלה, ושזרנו כבר אלפי זרים לאורך שנות הפעילות שלנו. אתם מוזמנים להציץ בקטלוג של חנות הפרחים בחיפה (< — לינק!) בחלק על זרים לכלה, ולהתרשם מההיצע היפה והמיוחד.

איך בוחרים זר פרחים לחיזור?

אחד הדברים הרומנטיים ביותר הוא גבר המחזר בדרך הקלאסית אחרי אישה. רובנו כבר לא כותבים סרנאדות, ועידן המתנות והמכתבים הנשלחים בסתר כבר חלף מן העולם. ובכל זאת, משהו מהרומנטיקה של פעם שרד, ומוצא את עצמו בא לידי ביטוי דרך פרחים.

הדוגמא הקלאסית לפרחים של חיזור ואהבה הם כמובן הורדים והשושנים, פרחים אדומים המסמלים חושניות וחשקים עזים. לעיתים פרח בודד, בריא וגאה, עם צבע מרשים ועמוק, יכול לעשות יותר רושם מזר שלם, שעלול להיות אף יותר מדי. אנו מציעים פרחים זקופים וגאים, בריאים וחזקים, והחשיבות של הטריות גבוהה במיוחד כאשר נותנים זר רומנטי, שאסור שיהיה פחות ממושלם, שלא לדבר על נבול.

בחירת זר ללוויה:

ישנם רגעים בחיים שאנו רוצים להביע תמיכה וכבוד עמוק, ואין ביכולתנו לעשות דבר פרט להיותנו שם, תומכים ואוהבים. בחירת זר ללוויה הוא מהלך שצעדיו ידועים מראש, שכן הזר הנהוג והמקובל הינו גלגל אבל עם סרט. אך דעו לכם כי ישנם עיצובים שונים הנהוגים בלוויות, וכי המבחר תלוי אך ורק בידע של השוזרים בחנות, ובזמינות הפרחים הנכונים, בצבעים הנכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *