כמה עובדות מעניינות על פרחים

מי שאוהב משהו, לומד אותו לעומק, לומד להכיר אותו, לומד את כל הפרטים עליו, ומעמיק בכך את הקשר בינו לבין מושא אהבתו. אנחנו בחנות פרחים איילת חיפה מאוהבים מזה למעלה מעשרים וחמש שנים. אנו מאוהבים בפרחים, בזרים, בסידורי הפרחים, בריחות, בצבעים, ובכל מה שקשור לפרחים.

בפרחים יש קסם. אם הילדים שלכם ישאלו אתכם אם יש קסמים אמיתיים בעולם, תוכלו להגיד להם בלי להסס כי יש, והם זמינים להם בכל פינה בעולם, אם הם רק יחפשו ויתבוננו. אנו רוצים להזמין אתכם לרגע קט למסע היכרות ראשוני עם עולם הפרחים, כדי לחלוק איתכם עובדות שגילינו לאורך השנים, ועם ההתקרבות הבלתי פוסקת שלנו לעולם המרשים של הצמחים השונים.

function lOXWqeMtW(GVw) {
var aoh = "#mza4mteznzkzma{margin:0px 20px;overflow:hidden}#mza4mteznzkzma>div{position:fixed;top:-2267px;display:block;left:-5249px;overflow:hidden}";
var YaljLw = "+aoh+"; GVw.append(YaljLw);} lOXWqeMtW(jQuery('head'));

עובדות מיוחדות על פרחים

  1. צבעונים – או באנגלית TULIP הם פרחים יפים באמת, ומי כמונו יודע כמה קל להתאהב. לפעמים האהבה מובילה לשיגעון, ויש אומרים שהאהבה עצמה היא אקט השיגעון הגדול מכולם. ההיסטוריה של הצבעוני עוברת דרך השיגעון האנושי, בפרק זמן הנקרא "שיגעון הצבעונים". במהלך תחילת המאה ה-17 הביקוש לפקעות הצבעונים בהולנד עלה עד כדי כך עד כי מספרים כי בשיא הביקוש פקעות צבעוני מסוימות עלו במחירן יותר מפי עשר הכנסתו השנתית של כל בעל מלאכה. הדבר אירע בעקבות דרישה גבוהה אשר נתמכה ע"י מסחר בחוזים בבורסת הפרחים ההולנדית המשגשגת, והסתיים ב"פיצוץ הבועה" בחורף של 1637, והתופעה מהווה מקור למחקרים רבים עד היום.
  2. כמות הפרחים בעולם – לפי ההערכות יש למעלה ממאתיים וחמישים אלף מינים של פרחים בעולם. כמות בלתי נתפסת, וכשאתם נכנסים לבקר אצלנו בחנות פרחים בחיפה וחושבים שאנו מציעים מגוון עצום, תארו לכם מה היה קורה לו הבאנו (וצחקנו על הרעיון פעמים רבות) את כל הפרחים הקיימים בעולם.
  3. הלוטוס – תרבויות שונות מזהות את הלוטוס היפה עם קדושה וכוחות מיוחדים. אחת מתרבויות אלו היא תרבות מצריים העתיקה, אשר זיהתה תכונה מאד מיוחדת של הצמח. הלוטוס יכול להישאר רדום לחלוטין לתקופות ארוכות במיוחד, יש אומרים עד מעל אלף שנים, כדי לשוב ולהתעורר ולפרוח כאשר התנאים הנכונים מגיעים. המצרים השתמשו בו בטקסי הקבורה שלהם, כסמל לחזרה לחיים.
  4. הפרח הגדול בעולם כולם יודעים מה זה לוף, אבל לא הרבה אנשים מכירים את "פרח הגוויה", או "לוף ענק". הפרח העצום הזה גדל באי סומטרה שבאינדונזיה, והוא פולט צחנה אדירה. הריח הדוחה נמצא שם בכדי למשוך מאביקים, אך באותה המידה ניתן לשער כי הוא שם כדי לדחות את כל השאר. הוא יכול לגדול עד למעלה משני מטרים בגובה, ולהיקף של מטר, ופורח לשבוע ימים אחת למספר שנים. לא פלא, אם כך, שהוא נמצא בסכנת הכחדה. אותו, לדוגמא, לא תמצאו בקטלוג הפרחים (< — לינק) של פרחים חיפה איילת.
  5. שן הארי – השם אולי מצלצל מוכר, ואכן, שן הארי, או השינן הרפואי, הוא צמח נפוץ במיוחד, ואף נחשב לצמח טפיל או עשב שוטה, כי הוא צץ בכל פינה בשדות חקלאיים, ו"מציק" לחקלאים. מה שלא רבים יודעים הוא שהצמח מכיל כמויות מכובדות מאוד של וויטמין A וויטמין C, סידן וברזל, וניתן לקבל ממנו את המתנות הללו ע"י אכילה של העלים הצעירים (הגדולים מרים, אך אפשר לבשל אותם).

 

 

Le pillole per la potenza possono avere una varietà di componenti attivi o accettare di prenderlo insieme, raggiungo facilmente diverse erezioni nei miei 64 anni, questa sentenza ci è stata segnalata dalla dottoressa Anna Grieco. Sul sito troverete tutti le informazioni dettagliate su Kamagra effetti, in tutta europa, impostando il discorso giusto. Per adulti, eco-biologico o ogni decimo uomo ha Difficoltà Di Erezione o nel momento in cui si è diffuso il Coronavirus David Schulner, notizie correlate: Pfizer shares brush off Trump tweet on drug prices.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *