6 פרחים יפים שאנו בפרחים חיפה אוהבים

אנו אומנם אוהבים את כל הפרחים, ושוזרים זרים מעוצבים במגוון רחב במיוחד של פרחים, אבל גם אנחנו בפרחי חיפה איילת פיתחנו טעם משלנו. הבחירה שלנו בפרחים משתנה עם שינוי העונות, והשינויים של הזמן, אך נכון להיום יש כמה שאנחנו אוהבים במיוחד.

להלן רשימה של שבעת הפרחים שאנו אוהבים במיוחד, ואתם מוזמנים לבקש אותם בזרים שלכם, למרות שרבים הסיכויים שנשים אותם שם גם ככה, פשוט כי הם יפים במיוחד.

  1. ליזיאנטוס

    הליזיאנטוס הוא פרח יפהפה וצבעוני, שצבעיו בולטים בזכות הרקע הלבן והטבעי שהוא נותן להם. התפרחת שלו פעמונית, ומגיעה לרוב בשילובים שונים של לבן רך עם סגול או וורוד. הפרח האביבי נותן אווירה של קלילות ואנרגתיות, ואנו אוהבים אותו בזכות התחושות שהוא מעורר, והדרך בה הוא מוסיף רוח חיים בכל זר בו הוא משולב. כשתראו אותו תבינו על מה אנו מדברים, ואתם בטח מכירים אותו בלי לדעת, שכן הרבה מאוד משלוחי פרחים בחיפה יצאו מהחנות שלנו במרכז הכרמל עם פרחי ליזיאנטוס שזורים.
  2. השושן האסיאתי

    ה"Asian Lily", הוא פרח המשדר פראיות, ייחודי וצבעוני, שובב ומרגש. השושן האסיאתי מגיע בצבעים שונים, לרוב בשילוב של חום עם אדום, כתום, וורוד או צהוב, מחמם את הזר, ונותן לו תחושה ייחודית וחיה מאוד. הוא פרח מפתיע, עם נמשים על עלי הכותרת, מה שמשדר שובבות ושמחה.
  3. הורד

    לפעמים קלישאות מנצחות, ובעיקר כשמדובר בקלישאות רומנטיות. אנחנו, בפרחים חיפה איילת, פשוט נמסים מרומנטיקה קלאסית. לא לחינם אנו מחזיקים חנות פרחים במרכז הכרמל, במיקום יפה, עם עיצוב מיוחד, וחצר רומנטית מאוד. מי שמבקר את החנות מבין מיד ומתחבר מיד לרוח הרומנטית, ומכאן שהורד, על שלל גווניו השונים, תמיד נאהב ותמיד מכובד אצלנו בחנות.
  4. סחלב לבן

    הפרא האציל, מפונק במיוחד, ויפה עד דמעות, פרח עוצמה המשלב אלגנטיות עם עדינות, ומביא להתפעמות החושים. מי שיודע להתמסר ליופיו של הטבע עלול ללכת לאיבוד בתוך הסחלב הלבן. לעיתים אנו אובדי עצות אל מול היופי של הפרח הזה, בייחוד בגרסתו הלבנה והמהממת. אם אתם מחפשים לרגש מישהו אהוב, ולגרום לו להחסיר פעימה, מכל צמחי הבית הבחירה בסחלב היא הנכונה ביותר.
  5. סייפן

    פרח הסייפן ידוע גם בשם גלדיולה, ובשמו הפחות מוכר – שושן החרב. החבר המרשים של משפחת האירוסים היפהפייה והענקית (עם שמונים סוגים ולמעלה מאלף וחמש מאות מינים!) הכוללת בין היתר גם את הכרכום, האירוס, הרומוליאה, והצהרון המצוי, כולם גדלים בארצנו היפה. התפרחת המיוחדת שלו יכולה להיות עם פרח אחד בקצה, או מספר פרחים בשורה עוקבת – הדרך היפה יותר שאנו פשוט מעריצים. צמח יפה, מרשים, מקומי, ומרגש. פשוט לראות אותו ולהתאהב. הוא נמצא בחנות הפרחים דרך קבע, ומוצא את עצמו משתלב בהרבה מאוד זרי פרחים לאירועים, שכן הוא מתאים כפרח מסגרת העוטף את הזר מסביב.
  6. פרח אנתוריוםאנתוריון אדום

    האנתוריום האדום הוא פרח מהמם ביופיו, עם מראה ייחודי עד כדי כך שרבים טועים בו כפלסטיק במבט ראשון. מבט מעמיק יותר חושף פרח מרהיב, עם עוצמה אדירה, כיאה לפרח ממרכז אמריקה. הוא צמח טרופי אוהב צל, ולפני שנים רבות ראינו, והתאהבנו, ומאז הוא יושב בחנות הפרחים שלנו בחיפה כאורח קבוע, אפילו בן בית, אם לא בן משפחה. הוא לא אוהב שמש ישירה, וניזון מהאור של האהבה שלנו אליו ולפרחים בכלל. כדאי לתת לו אור בבית, אחרת הוא יאבד מצורתו היפה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *